Dags för uppdatering.

Jag får hålla med om att jag varit kass på att blogga sista tiden. Svårt och hitta tid, och motivationen har heller inte riktigt kommit tillbaka. Just nu känns det roligare att läsa andras bloggar än att skriva själv, men jag ska försöka få nån ändring på detta. Det finns ju faktiskt vissa som vill läsa min blogg, och det är jättekul! :)

Så, vad har hänt i mitt liv senaste tiden?

Jadu, inte så värst mycket antar jag.

... Jag har varit sjukskriven 1½ vecka nu för ögoninflammation, sista dagen hemma idag. Så imorgon blir det jobb igen. Första gången i mitt liv som jag varit sjukskriven. Det knäppaste är att Per har varit det samtidigt, stackarn fick vattkoppor!!

... Vi har precis avslöjat överraskningen för pappa som vi hållt inne med så länge. Vi ska bjuda honom på en Thailands-resa i november när han fyller 50! Jag, Per, Johanna, Robin och pappa blir det som åker!! Det kommer bli underbart!

... Jag har nyligen fått löneförhöjning, och nästa vecka är det dax för nästa lönesamtal igen! :)

... Jag har fått en jäkla lust att fixa till massa saker hemma!! Våran stora härliga balkong ska vi fixa snarast möjligt (har redan köpt klinkers som ska läggas). Sen har jag planerat precis hur jag vill göra om i badrummet och skrivit upp en budget för detta. Det kommer gå på ca 13000kr, får se när man prioriterar det! Vill göra det snart, det kommer bli så snyggt! Sen så vill jag även renovera köket. Vet hur jag vill ha det, måste bara räkna ut vad det skulle gå på ungefär... För detta så skulle det dock behövas en avbetalning, så det blir väl nåt att tänka på efter Thailands-resan kanske. ;) Åh, jag älskar att planera och göra om hemma! Vill göra allt superfint nu!!

... 3 veckor kvar att jobba, sen 4 veckors härlig semester!

... Vi har sommaruppehåll med handbollen just nu. Måste försöka ta upp Friskis&Svettisen nu under tiden, så man inte slappar till helt. Jag har ju faktiskt årskort som jag borde utnyttja! Det får bli nystart nästa vecka! I Augusti sen kör vi gärnet med handbollen igen!

Jaja, det var lite i alla fall. Bjuder på mer uppdatering snart igen, håll ut!

Vilken stjärna!

Det finns en unge i världen som faktiskt kan få en att vilja ha barn... :)











Min älsklingstjej!