Jag saknar Thailand.

Åhh vad jag vill tillbaka. Jag har hittat mitt paradis och jag måste dit igen! Nu, snart! Undrar när det kan bli av... Nu i vinter kommer vi inte att ha råd, antar jag. :( Det är redan slutet på augusti, vi hinner inte spara ihop tillräckligt med pengar. Men jag klarar inte att vara hemma hela vintern. Jag hatar Sveriges vinter!! Jag ska verkligen försöka få råd ändå, på nåt sätt... Hoppas nå otroligt på en riktigt bra löneförhöjning, när nu den kommer... Om det blir en bra summa och den hinner komma innan vintern är slut, då drar jag på direkten. Jag och Per, han får låna så länge. Men annars då... Suck... Antingen åker vi nästa sommar, men då är det ju sommar här också och dessutom lågsäsong. Eller så får det bli nästa vinter, men det är väääääldigt långt dit. Jag kan inte vänta så länge. Jag vill inte vänta! Jag måste tillbaka, det kan väl inte vara så svårt!?

image155
Phi Phi Island, paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback