Kul dag!

Idag på dan så var jag, syrran och mamma i Farsta centrum och kollade runt. Hittade inte så mycket, men lite shopping blev det såklart. Köpte två bikinin på rea, 20kr per del på Gina Tricot. Rätt så schysst! Sen blev det ett par jättefina Pilgrim-örhängen som också var på rea. 150 spänn istället för 300, halva priset alltså. Bara kap idag! :) Sen så åt vi lunch och fikade där också.

På kvällen så var jag och Per och spelade minigolf med Johanna och Robin. Riktigt kul. Jag vann! Efter det åkte vi hem till Robin och badade i deras "spa" utomhus. Väldigt najs! Per och Robin tog några drinkar och jag och Johanna byggde lite smycken till mig. Jag lyckades tjata till mig ett nytt set (med halsband, armband och örhängen) i svart/grå som vi gjorde iordning. :) Jag har fan köpt smycken av Johanna för nästan en tusenlapp sista tiden. Jösses. Som tur va fick jag det här svarta setet av Per nu. Min ängel! :) Sen va ett set jag köpte i för sig en present, så allt va inte till mig. Men dom är ju såååå snygga, man vill ha i varje färg! Nåja, när smyckena var klara så åt vi nybakat bröd innan jag och Per åkte hem vid 23.30-tiden ungefär.

Denna trevliga afton tänker vi faktiskt göra om redan imorgon med Johanna och Robin. Fast då blir det ännu bättre. Då ska vi äta middag tillsammans också och Per köper öl till tappkranen. Sen badar vi i bubbelpoolen ute och spelar Absolut Överens. Kanske lite kubb också. Det blir nog en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: j

japp det var roligt, likaså igår med några få undantag...
Maten var såå god!
Måste göras om!
Det gäller ju att passa på att shoppa smycken medan det är inne liksom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback