Livet?

Åhh, just nu känner jag verkligen att jag vill göra nåt spännande, nyttigt och roligt i mitt liv. Inte bara samma gamla vanliga.

Framförallt, jag vill resa! Jag vill upptäcka världen. Det är min dröm.
Vinner jag på tipset så drar jag på en sekund.

- Jag vill åka på en långresa till Asien.
- Jag älskar Thailand och jag vill dit nu. Många veckor. Där är paradiset.
- Jag vill även åka till Brasilien. Karibiska öarna. USA. Ja, lite överallt.
- Jag vill börja träna ordentligt och engagera mig i träning och matlagning.
- Jag vill ha energi och lust att laga god, nyttig och rolig mat varje dag.
- Jag vill starta ett företag. Nåt jag gillar, en hobby som jag kan tjäna lite extra
   pengar på.
- Jag vill hitta fler intressen, roliga och bra saker att göra på fritiden. Blir så lätt
   uttråkad.
- Jag vill ha en syhörna hemma och sy lite egna kläder. Bli duktig på det.
- Jag vill ha mer ork att städa och göra fint i hemmet.
- Jag vill flytta utomlands ett tag och jobba. Prova nåt nytt!
- Jag vill lära mig något nytt. Nåt som engagerar mig.
- Jag vill bli gladare, piggare och få mer ork till saker och ting.
- Jag vill ha ett bra och välbetalt jobb.

Alltså... Jag vill upptäcka nya saker, lära mig saker och engagera mig i saker.
När jag är gammal vill jag kunna tänka tillbaka på livet och le.
Jag vill känna mig nöjd. Jag vill ha gjort allt det jag velat.

Jag ska göra nåt bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

va bra therese ,detlåter possitivt . hoppas då vår lottorad går in .

2007-08-09 @ 00:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback