Middag på Texas.

Efter jobbet idag så åkte jag in till stan för att kika i lite affärer och sen möta upp Per. Va så länge sen jag va i stan! Jag hann inte med mycket alls för när Per slutade sitt jobb så skulle vi ses för att äta på restaurang. Vi svängde dock förbi solkungen innan middagen så jag fick en 20-minuters solning på vägen. :) Sen blev det en utsökt middag på Texas Long Horn, favoritstället. Jag åt Beef Fajitas (as usual) och Per åt Beltbuster Steak. Underbar mat! När vi kommer hem så har hjärtat köpt 10 röda rosor, en påse ostbågar och chips till mig. Söt.

Lite shopping hann jag med idag ändå. En mönstrad gul/brun/grön topp, ett par svarta träningsbyxor och en hårklämma. Det var allt faktiskt. Skulle nog blivit lite till om jag hade haft mer tid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback