Mycket om man vill.

Färdigjobbat för den här veckan! Vi slutade 11.00 idag, helt underbart. Hela dagen kvar då ju. :) Köpte med mig två avocado-sallader på vägen hem från jobbet och åkte förbi mamma. Käkade där och sen åkte vi till centrum för att hämta ut mitt bismarck-armband som vi hade beställt. Det var en försenad present från mamma. Fint va det och precis lagom längd.

Idag ska jag och Per ha en myskväll. Äta kräftor och sen kolla på Hostel 2.

Imorgon blir det partaj hos syrrans kille som fyller år.

Tänkte att jag skulle få lite fixat här hemma i helgen. Det får väl bli på söndag det. Sätta upp en gardinstång i sovrummet, sätta upp hyllor i köket, sätta upp den nya vägg-ljusstaken, måla cd-stället?, kanske fixa tavlorna?... Finns lite att ta tag i. Hade planer på att åka en sväng till ikea först och se om man hittar något nytt roligt!

Nästa vecka börjar mitt nya liv med Friskis! Ser faktiskt fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback