Riktigt lugn helg.

Fredagskvällen spenderades först på en mysig restaurang med min älskling. Efter det hade vi bara en lugn kväll hemma för oss själva i våran trevliga lägenhet.

I lördags åkte jag, Per, Johanna och Robin och kollade på Scandinavian Masters. Rätt så kul faktiskt, fast jag egentligen inte gillar golf alls. Tyvärr va vädret inte det bästa. Det blåste som sjutton och va mulet, så vi frös en hel del. Vi följde den unga duktiga svensken och åt svindyra korvar. Till middag lagade jag och Per en jättegod och lyxig wok med scampi. Asgod blev den. :) Resten av kvällen spelade vi buzz, spelade spel och tittade på TV. Bara hemmamys igen alltså. :) Det behövs faktiskt, vi har lite kvalitetstid med varandra att ta igen...

Idag har vart en såndär nödvändig tråkdag med städning och storhandling. Till middag provade jag ett nytt recept, medelhavsgryta, den va helt okej. Nu är jag precis klar med tvätten. Har sorterat massa nytvättade kläder och strykt dom. Ska fixa med lite foton nu innan det är dax för kvällens film.

Nåja, helgen tog slut snabbt som vanligt och imorgon är det måndag igen. Och kvällsvecka. Ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: j

jag åt fajitas idag (hos robin med hans familj..)
blir även en thailandsresa.

2007-08-19 @ 21:30:22
Postat av: Therese

Jaså, hur kommer det sig nu då?

2007-08-19 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback