Sommar.

Idag har det vart sommar. Äntligen. Sista dagarna på en månads semester, då kan det komma en solig dag. Man får väl vara glad för det, antar jag. Jag och mamma åkte till beachen (Kairo) och solade i 3 timmar. Himla najs! Det va faktiskt första dagen den här sommaren som jag solar här hemma. Sen solade jag en dag på Singö förra veckan också. Så två dagars solande i Sverige på en hel sommar, snacka om pissväder det har vart. Men just nu njuter av den här fina dagen.

image136
En nyduschad älskling med en öl och vattenpipa ute på balkongen.

Kommentarer
Postat av: j

ser trevlig ut, jag och robin grillade och åt ute vi med!

2007-08-01 @ 20:19:01
Postat av: Therese

Jaha, vad kul!

2007-08-02 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback