Söndag.

Idag har jag, Per och pappa varit på Street Cars Fest i Barkarby och kollat på bilar. Inge vidare kul tyckte jag, men man får väl ställa upp ibland. Det va ju fint väder i alla fall! Både pappa och Per åkte med Qvarnis i Itsfun-bilen (Värsting-porschen med 1000hk). 500 spänn för typ 2 minuter. Sviiinigt dyrt tycker jag personligen. Men dom tyckte det va häftigt.

Imorgon börjar mitt hurtigare liv med en gratis "prova-på-vecka" på Friskis & Svettis. Jag och mamma ska dit och passa på varenda dag i veckan. Om vi nu orkar, vi har planerat det i alla fall. :) Jag tänker visserligen köpa säsongskort nästa vecka ändå, för jag har bestämt mig för att komma igång med träningen igen och börja med Friskis för fullt. Det är skitkul ju, och det finns massa olika pass att välja mellan. Dessutom mycket billigare än att träna på gymmet. Friskis är toppen!


Kommentarer
Postat av: j

men vi ska ju börja spela handboll om nån vecka, då har du inte tid med f&s

2007-08-27 @ 15:24:55
Postat av: Therese

Men malin va ju borta då, så det lär väl inte bli förrän hon är med. Dessutom måste vi få upp lite kondis först!

2007-08-27 @ 16:50:06
Postat av: j

vi kan ju gå ändå om dom har börjat

2007-08-27 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback