Trist vardag.

Smått uttråkad. Eller ja, ganska mycket. Jobbar kväll den här veckan och det är värdelöst. Visst, man får sova ut, men sen då!? Finns ingenting att göra på dagarna. Bara nyttiga saker som att städa, gå ut och springa eller laga mat. Shoppa i för sig men då tar ju pengarna slut om man gör det för ofta. Nästan inga kompisar är hemma på dagarna. Man träffar sin sambo ca ½ timme per dag i en hel vecka eftersom han jobbar dagtid. Skitkul.

Har surfat runt på internet och kollat in alla tänkbara hemsidor jag kan komma på (som kan vara av intresse). Klockan är bara elva, jag ska inte åka förrän halv tre. Funderar på om jag ska ge mig ut på lite shopping, jag fick ju trots allt en rätt schysst lön igår. :) Men jag är inte så sugen faktiskt. Konstigt nog.

Upptäckte på Aftonbladets hemsida att Texas Olsson ska sluta i Hammarby för att jobba som modell. Det har jag i för sig sagt hela tiden, att han borde bli modell. Nu är han visst i Italien och går visningar för dom riktigt stora och kända märkena. Skitkul för han, förstår att han lägger handbollen åt sidan ett tag. Han lär ju inte tjäna liiite pengar. Tänk, bara av att rätt person stötte ihop med honom på tågstationen. Det är helt nytt för honom, och han är redan så stor. Häftigt faktiskt, den söta lilla kantspelaren från söder. :)

Varför har man själv inte sån tur i livet? Eller någon tur alls förresten!?

Kommentarer
Postat av: Linn

sant att det kan kännas värdelöst att jobba kväll:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback