Vilken karl man har!

Okej, man kan inte vara arg på den där killen alltför länge. När jag kommer hem från jobbet (efter en helt okej dag på jobbet, det hände faktiskt lite roliga saker plus att vi var och åt på thai-restaurang med gruppen. Det va himla trevligt.) så ser jag en stor skylt i hallen där det står "JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS!". Haha. Dessutom har han bakat en kladdkaka (det måste vara första gången i hans liv!?) och städat undan massor och gjort jättefint hemma. Otroligt. En himla glad överraskning.

Så just nu är jag inte lika deprimerad längre. ;)

Nu blir det nybakad kladdkaka och en helt ny Beck-film.
Imorgon blir det 70-års kalas för farmor. Spännande värre.

Kommentarer
Postat av: j

vilken karl!

2007-08-24 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback