Bästa tjejen.

Idag har jag i alla fall vart världens snällaste flickvän. Jag gick upp 7.15, trots att jag hade sovmorgon och börjar jobba 15.10 idag, och skjutsade Per till jobbet. In till stan. Fick bara sova 6 timmar i natt för det. Men klart jag gör det, allt för han! Bara för att han skulle slippa åka tåg. Han ska ut med jobbet idag nämligen. Erbjöd mig dessutom att hämta han sen ikväll/natt, om dom inte blir klara innan jag slutar jobba. Snällt va? Mmm...

Har suttit vid internet hela morgonen och letat smarriga recept. Hittat en hel del.
Funderar faktiskt på att göra knäcken idag. Får se vad man hinner.

Annars har jag och hjärtat planerat en hel bakdag på söndag. Lussebullar, pepparkakor och knäck ska göras. Med lite glögg, julmust, tända ljus och julmusik till så blir det en tokmysig dag. Men visst vore det najs att få knäcken gjorda redan i veckan, så blir det lite mindre på söndag. Lär ju ta sin lilla tid ändå att göra det andra...

     image284      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback