Färgning pågår.

Eftersom ni är så hiiiimla bra på att hjälpa mig (INTE..) *ler* om jag ska vara ljus- eller mörkhårig, så får jag helt enkelt ta saken i egna händer och fatta ett beslut helt själv. Svårt. Men nu är det gjort. Jag vill ha lite förändring. Sagt och gjort. Mamma och Per tror det blir skitsnyggt, så jag körde. Har ju varit mörk förut och gillade det, men då hade jag kort lugg också. Blir spännande att se hur det blir nu med mörkt och längre lugg. Men jag har tänkt mig en förändring till på detta: klippa håret kortare! :) Nån page-frisyr med lite längre i fram och kortare i bak. Får se om jag vågar och hur det känns efter färgningen. Men jag tror att den frisyren passar bättre i mörkt (enfärgat) än slingat hår.

Dags att ta ut färgen......

image294

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback