Julstök.

Idag har vi fått MYCKET gjort! Jag är riktigt nöjd med dagen.

Sov egentligen alldeles för länge, ända till 11. Men det behövdes väl då!?
Iväg till Ikea för att handla julklappar.
Lunch på Ikea.
Vidare till Kista centrum för mera julklapps-shopping. (Pernilla Wahlgren va där)
Fika och sen också middag i Kista.
Lite till shopping i Kista. Tror vi va där i 5 timmar...
Hem.
Baka lussebullar.
Stryka julgardinerna och sätta upp i sovrummet.
Planera veckans mat och morgondagens storhandling.
Kvällsfika med nybakade lussebullar och glögg.

Shit vilket bra team vi är, jag och Per. Det märker man. Och det bästa av allt är att vi har så roligt ihop när vi gör grejer. Bakningen gick jättesnabbt när vi gjorde tillsammans, och skitkul hade vi. :)

Kom hem med en hel del julkappar idag i alla fall, som tur va. Skönt att få ganska många klara. Men det blir en hel del bakning och julklapps-letande i veckan med. Och så tjejmiddag hos Hilda. :)

Bara en vecka kvar till julledigt. Tokhärligt! Tror den här veckan kommer gå grymt fort. Kommer säkerligen vara rätt så roligt på jobbet med jullunch, julklappsutdelning osv. Sen på kvällarna finns det en hel del att göra såhär innan jul, så det blir nog bra!

Attans, mitt Friskis-träningskort gick ut idag. Dags att köpa vårterminskort. Men jag tror faktiskt att jag tar träningsledigt fram till julen först. Får man det? :)

Nä, nu måste jag verkligen gå i säng. Är på tok för sen egenligen. Ska upp 5.20!

image291

image292

Kommentarer
Postat av: j

jag gjorde egen chokladtryffel igår, sjukt god! Du måste bara smaka på den..

2007-12-17 @ 16:04:44
Postat av: Hanna

jag ska läsa till sjuksköterska i västerås! flyttar dit i slutet på mars! (om jag hittar någonstanns att bo) har iallafall sagt upp min lägenhet idag.. ett nytt kapitel i sagan om mitt liv! :)
handbollen ligger på is, eller jag tränar med enköpings div.4-lag när jag har lust, ork och tid. det är ganska skoj, skrattar mycket, hela tiden, och kan dessutom känna mig nöjd med min insats!
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback