Lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Riktigt trött. Annars bra.
Favoritgodis: Lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa, lutfisk, sill...
Kläder just nu: En mörkgrön stickad tröja med stor krage (lite guldigt i), svarta jeans.
Musik just nu: Ingen. Tvn är på bara.
Vad sa du senast: "Kan du kolla om maten är klar"
Sommarplaner: Har inte planerat nåt än.
Fisk eller badkruka: Oftast badkruka numera.
Saft eller alkohol: Jag vill säga mjölk. Älskar mjölk.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Favoritväder: Sol och värme!
Spelar du nåt instrument: Nä.
Morgon- eller nattmänniska: Hmm. Lite mittemellan. Men det lutar mer åt natt. Hatar tidiga morgonar.
Sparare eller slösare: Ganska sparsam. Jag är bra på ekonomi, tänker igenom vad jag ska lägga pengarna på och hur mkt jag ska spara. Men sen unnar jag mig fina kläder också. :)
Bästa film: Remember The Titans kanske.  
Tror på liv på andra planeter: Nja, vet ej.
Kommer du ihåg din första kärlek: Jo det är klart.
Älskar du henne/honom fortfarande: Hmm... Inte riktigt.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: I hope so. Jo det tror jag.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2.
Bio eller promenad: Promenad på sommaren, bio på vintern.
Är du kittlig: Mmm, väldigt.
Snarkar du? Nej.
Rädd för insekter? Ja vissa.
Äckligaste insekten: Räknas ormar?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ähh jag vet inte..
Vad vill du jobba som? Jurist eller Kriminalare. Nåt med brott.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza i så fall.
Skriver du dagbok? Nej. Bara bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har en piercing i tungan. Skulle vilja tatuera mig, nåt litet, men jag är alldeles för velig.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Rätt så stökigt tyvärr.
Gungar du på stolen? Nej.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger. Fel, jag vet.
Hur är din drömtjej/kille? Precis lika snäll och underbar som Per. Man kan inte ha en bättre kille. Skulle vara en lite mer vältränad Per då. ;)
Hur många syskon har du? En syster.
Är du rädd för blod? Nä, inte blodet direkt. Sprutor är värre.
Saltar du på maten? Jag saltar när jag lagar, men inte sen vid bordet.
Gillar du att sjunga? Jag är ingen höjdare på det, men jag älskar att lyssna på andra som sjunger.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Sam/ekonomi, för några år sen. Gillar ekonomi och så har man nytta av det i livet. 
Anser du att du är stark? Nej, väldigt svag. Finns inte många muskler på mig. hehe.
Brukar du sola? Inte så ofta i solarium, men på sommarn!
Vad gör du om du får hicka? Inget.
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Te.

Kommentarer
Postat av: Hanna

heej..
filip och jag har börjat träffas igen.. resan var helt okej!! fint väder, jag gick upp tre kilo så maten var det inget fel på! dock tycker jag att människorna var lite i jobbigaste laget!! :/ jaa, alltså, när jag inte fick/kunde träna så ville jag ju såklart göra det mest av allt i hela världens, men sen när jag fick träna igen var det kul i 2 veckor, då kände jag att jag ville göra något annat. kanske jobba de där kvällspassen så jag ick ihop lite extra pengar, ha en ledig helg/vecka och kunna dra iväg bara, tänka på sig själv och slippa ta hänsyn till alla andra. samtidigt så trvides jag kanske inte till 100% i laget, fick heller ingen overall eller den utlovade milersättningen som jag blev lovad i mitt kontrakt, kontraktsbrott enligt mig, så jag sa upp kontraktet och slutade. nu försöker jag så sakteliga få tillbaka suget efter handbollen igen, genom att träna när jag vill, och strunta i träningar när jag inte har lust! hur har du det själv såhär nära på jul? såg alla fina lussekatter du gjort! själv ligger min färdigköpta pepparkaksdeg fortfarande kvar i förpackningen i kylen! *pinsamt* ta hand om dig!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback