Märks det så tydligt?

Att jag är stressad och sjukt trött syns tydligen mer än jag trodde...

Idag sa till och med jobbarkompisarna i min grupp att jag har varit "arg" sen Egypten-resan. Visserligen va det med ett leende på läpparna, lite som ett skämt tror jag, men jag tror att det va en del mening i det ändå. Sen frågade jag zizzi om det, och då så hon att "det märks att du har varit trött faktiskt sen resan"...

Hmm.

Nu kan jag inte riktigt släppa att dom sa så. Jag gillar det inte. Jag vet det själv, men jag trodde inte att det märktes hur stressad och trött jag egentligen är. Fast jag känner det nu att jag har nog varit mer sur/irriterad över grejer på jobbet än vanligt. Jag brukar ju alltid va glad, så det är klart det måste märkas. Får dåligt samvete nu, måste försöka gömma det bättre. Försöka vara lika glad som vanligt, trots allt. Men det va nog inte så allvarligt menat, hoppas jag.

Oavsett om det var på skämt eller inte, sant var det i alla fall.
Jag känner mig helt slutkörd. Saker och ting just nu tar död på mig.

Per är i alla fall det bästa just nu! Eller han är alltid bäst. Men speciellt nu. Känns verkligen toppen mellan oss nu, va ett tag sen det va SÅHÄR bra. Resan gjorde susen. Nu är vi på rosa moln igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback