Snart så.

En enda fjuttig arbetsdag kvar att jobba. Hoppas dessutom på att vi får sluta tidigare imorgon, eftersom det har gått så bra och månadens leveranser redan är avklarade. Så har man tur så kanske dom överraskar med att vi får gå hem tidigare. Man vet aldrig, det har ju hänt förr. Så då blir det ännu mindre att jobba i så fall. Ska bli riktigt skönt med julledigt. 11 dagar, åh va härligt. Synd att Per jobbar i mellandagarna bara.

Kan inte bestämma mig om mitt hår. Köpte hårfärg och tänkte färga det mörkare. Mörkbrun typ. Men nu vet jag inte. Alla säger att jag har så himla fin färg nu. Så jag funderar på att byta färgen jag köpte till ljusa slingor och fortsätta med slingorna ett tag till. Men problemet är att mamma inte kan göra det på mig nu på ett antal månader, och det är ju hon som brykar göra det på mig... Och utväxten blir ju bara mer och mer... Nåt måste göras! Så då är det lixom enklare att färga brunt, för det kan jag göra själv. Hur faaan ska man veta? Jag är hopplös med att vela... :( Desssutom vill jag kanske klippa mig också, ännu lite kortare. Riktigt sugen. Så det finns en del alternativ nu. Slinga? Slinga och klippa kortare? Färga brunt? Färga brunt och klippa kortare? Herregud... Vad gör man när man inte vet?

Aja, nu ska jag väcka Per som har somnat i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback