Bröllopet!

Bröllopet igår var... Outstanding! Helt fantastiskt. Så jäkla häftigt! Jag ville aldrig gå hem... :) Jag och Linda stannade ända till 02.30. Alexandra gick tidigare.

Ganska annorlunda jämfört med ett svenskt bröllop... Så avslappnat. Så mycket dans (Och häftig dans, jag vill också kunna dansa sådär). Så mycket folk (350 pers). Så mycket fest. Det var en upplevelse, absolut! Oj, vad det måste ha kostat. Men som dom sa: Once in a lifetime. Jag vill också ha ett sånt där bröllop!

Vi var dom enda med paket. Hehe. Och ett stort sådant hade vi också. Man ger tydligen alltid ett kuvert med pengar så alla hade det som present. Men hur ska vi veta!? :) Tänk vad mycket pengar dom får... Men det är dom värda.

Här kommer lite bilder från bröllopet!

    
     
     
   
   
   
   

Kommentarer
Postat av: syster

den där tårtan såg inte dum ut....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback