Hofors tur och retur.

Idag blev det en dagstur till Hofors för att titta på en bil. Hjärtat har hittat en bil som han vill ha, och den killen med bilen vill kanske köpa pappas motorcykel. Så jag, Per och pappa begav oss iväg för att kolla på bilen. Och hjärtat blev försås väldigt förtjust. Men för mig känns det verkligen både och... Jag vet fan inte. Jag vill inte köpa en bil. Vi klarar oss så bra som det är nu. Jag vill resa och köpa kläder för mina pengar! Men jag vet att hjärtat väldigt gärna vill ha den bilen. Och då behövs det en del hjälp från mig... Och visst, bilen va kanske jättebra. Bra pris verkar det som och precis som han tycker om. Fan va svårt. Jag vill inte leva fattigare än vad man behöver. Det blir ett lån till i så fall, jag gillar inte det. Vill inte att man ska ligga på gränsen, pengamässigt. Vet inte om vi har råd, eller snarare, om jag vill ta mig råd... Vill inte köpa en bil till ju. Jag vill resa! Och det kanske blir svårt med både och samtidigt.

Tänka tänka. Vad ska vi göra? Det är svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback