Låt det bli semester nu.

Jag räknar verkligen timmarna, näst intill sekunderna, till semestern nu. 3 arbetsdagar kvar. 3 morgonar till att vakna kl. 05.20. Jag vet inte om jag orkar. Jag är verkligen helt slut i både kroppen och huvudet och orkar inte med jobbet alls just nu. Idag blev det produktionsstopp och massa strul. Men det va rätt skönt. Då fanns det en orsak till att inte prestera och det blev en rätt lugn dag. Det behövdes. Imorgon ska vi bli bjudna på lunch på jobbet för att vi varit så duktiga, plus att det är friskvård, så då kanske dagen går rätt fort. Sen är det en tråkig torsdag och en efterlängtad fredag kvar. Sen är det frihet i 4 veckor.

En vecka kvar till Tunisien. Jag längtar ihjäl mig tills jag kommer till den vackra stranden, den härliga staden, den fantastiska medinan, den myllrande söndagsmarknaden, den billiga maten, alla underbara skoaffärer och allt annat trevligt i Sousse. Jag älskar Sousse och jag vill dit nu!

Kommentarer
Postat av: syster

åh, jag vill oxå tillbaka till sousse!!
Fast jag tror på Hammamet och Djerba faktsikt..
Det landet har ju allt: turkost vatten, fin strand, asbilligt, massa skor och marknader! Jihooo!

Postat av: Therese

Nejdu, hammamet är skit. Diana har vart där och det va inte alls bra. Bara hotell. Men sousse är en pärla! Jag älskar verkligen den staden. Jag kommer nog alltid åka dit när jag vill ha en billig underbar semester.

2007-07-04 @ 17:32:26
Postat av: syster

jasså.. åsa va ju på djerba nyss och det var tydligen asbra!

2007-07-04 @ 19:49:08
URL: http://johannalindberg.blogg.se
Postat av: Therese

Jo, djerba va bra sa hon, men inte hammamet. Hon va på alla tre ställena! Djerba va fint sa hon.

2007-07-05 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback