Lördag.

Okej, skorna i förra inlägget är nu inhandlade. :) Jag och hjärtat åkte en sväng till Arninge, har inte vart där på flera år. Köpte skorna på Skopunkten, kollade på Rusta och handlade billig mat på Willys. 


Sen hemåt och idag har jag faktiskt vart jätteduktig. Har rensat och städat hela min garderob. Lagt undan en del kläder jag aldrig använder, lagt alla sommarkläder mer åtkomliga än vinterkläderna och fått jättefin ordning. Det är bara Pers sida kvar att gå igenom.


Efter garderoben började jag rensa och fixa bland mina smycken. Hittade massa roligt och fick betydligt bättre ordning på alla smycken med. Förut låg dom mest huller om buller men nu är dom fint sorterade. :)


Det är verkligen skitkul efteråt när man tagit tag i sånna här saker och fått ordning på grejer. Det är sånt man oftast inte orkar börja pyssla med. Det gäller att rycka upp sig och ta tag i sånt bara, så blir det jättekul sen efter! Det finns en hel del till grejer här hemma som jag skulle vilja få bättre ordning på, ska försöka se till att få det gjort nu under semestern. Till exempel fixa bättre pärmar och mappar för viktiga papper, få bättre ordning i förrådet, ordna upp i skrivbordslådorna... Ja, det finns en hel del till grejer faktiskt. Jag orkar inte tänka på det nu... ;)

Vi bjöd pappa på middag idag. Jag gjorde Förälskade Räkor, supergott blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback