Nästan färdigpackad.

Har hållt på och packat, fixat och donat i lugn och ro hela kvällen. Har faktiskt packat klart alla kläder och skor nu. Det är bara handbagaget och neccesär och sånt kvar nu. Det får bli imorgon. Har ju heeeela långa dagen på mig att packa.

Jag börjar bli rastlös och uttråkad nu. Det är verkligen skit när det är sånt här värdelöst väder och man har semester. TUR att jag åker till  Sousse på onsdag morgon. Jag har inte lust att vänta en hel dag till, jag vill åka nu. Vet inte vad man ska hitta på imorgon för att få dagen att gå fort. Jag har ju packat nästan allt, och det va det enda som va planerat för imorgon. Måste komma på nåt att göra.

Tack för kladdkakan syster, den va god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback