Oh, happy day!

Chefen ringde och väckte mig imorse. På semestern!? Jag tänkte direkt: "Shit, nu måste vi komma in och jobba". Men han ville bara tala om att jag får 5000 kr i bonus på nästa lön! (Så att jag inte skulle börja undra vad det va för belopp...) What? Fan va kul!! För att jag kämpat så mycket och gjort ett jättestort jobb som teamleader när Zizzi va borta 3 veckor. Han va jättenöjd och glad och ville visa lite extra uppskattning för allt jag gör. Faktum är att det gick verkligen skitbra när jag va teamleader. Jättekul att dom faktiskt belönar dom som förtjänar det, dom som kämpar. Det tackar jag för, då känns det roligare att ge det där lilla extra som jag alltid gör. Härligt att han ser det! Det gjorde min dag. :)
TACK, 5000 kr sitter inte helt fel...

För övrigt är det en riktig segdag idag.

Har nyss ätit lunch, kebab med pommes & tzatziki. Hemmagjort, riktigt smarrigt. :)
Sen skulle vi visst få middag hos pappa ikväll. Vi bjuder ju han så ofta på mat... ;)

Ikväll måste det sista göras inför resan, för imorgon bitti åker vi.

Kommentarer
Postat av: J

a det var verkligen snällt, inte lite stålar heller!
jag skulle behöva det vita hjärtat idag som du har lånat..

Postat av: Therese

Men vet du, jag vill nog köpa det också. Men du måste göra om både det vita och lila hjärtat till mig. Dom går inte på halsbandet, hålet är för litet.

2007-07-10 @ 16:16:22
Postat av: j

yes sir!

2007-07-10 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback