Rolig lista.

A) Fyra jobb jag haft:
1. Operatör på SJM.
2. Telefonintervjuare på SKOP.
3. Tantvakt på Edsby Slott.
4. Allt-i-allo på St Görans Sjukhus.

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. OC-boxarna. (räknas det som film?)
2. Remember the Titans.
3. Den gröna milen.
4. Coyote Ugly.

C) Fyra ställen jag bott på:
1. Runby, Upplands Väsby 
2. Prästgårdsmarken, Upplands Väsby
3. Kimsta.
4. Rosersberg.

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. OC.
2. Idol.
3. Sofies mode.
4. Top Model.

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Thailand.
2. Tunisien.
3. Island.
4. Rumänien.

F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Webblogg.se
2. Fyllecell.se
3. Asos.com
4. Johannalindberg.blogg.se

G) Fyra favorit-maträtter:
1. Oxfilé
2. Renskav.
3. Avocadosallad från Stjärnhuset.
4. Biffpasta med sambal.

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. Sousse, men det är bara 2 dagar kvar!
2. Överallt i Thailand.
3. Brasilien.
4. Vart som hellst utomlands!

Kommentarer
Postat av: j

vilken rolig lista, en sådan kanske jag oxå ska göra :)

Postat av: Therese

Mmm, den va lite kul! jag har snott en till som jag har i mitt arikv, kanske ska lägga upp den med. ;)

2007-07-09 @ 22:52:41
Postat av: j

ja varför inte :)

2007-07-09 @ 23:01:48
URL: http://johannalindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback