Semester!

Äntligen!!

4 veckor ledigt.
4 veckor utan måsten.
4 veckor att få sova ut och bara göra det man vill.
4 veckor av god mat och somriga drinkar.
4 veckor av sena härliga sommarkvällar.
4 veckor av sol och bad, I hope.

4 dagar kvar och sen bär det av till Sousse. :)

Har redan planer för nästa resa innan vi hunnit iväg på sommarens resa. Eventuellt så blir det Egypten 2 veckor i januari. Har fått syn på ett grymt bra erbjudande som knappt går att motstå. Så billigt att man undrar om det är sant... Då blir det Jag och Per, Mamma, Mormor och Morfar och Ove som åker. Får se om Johanna och Robin också hakar på. Morfar fyller 65 och det ville mormor och morfar fira med en resa till Egypten. Why not lixom? Jag är inte den som är den... Har länge velat åka till Egypten! Hoppas det blir så. :)

Kommentarer
Postat av: johanna

fan fan fan att jag åker till thailand i november, lite nära liksom..... Vill åka med!!

Postat av: Therese

Mmm, tråkigt, men vinner du på lotto så... Skulle ju va kul så kunde du och jag och per och robin hitta på lite egna saker. Varför svarade du inget om mina inköp i inlägget innan? va dom fina? Klänning, linne och shorts.

2007-07-07 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback