Smått uttråkad.

Sitter och letar efter roliga recept på internet. Känner mig alldeles slö och uttråkad. Har inte lust eller ork att göra nåt direkt heller. Magsjukan har gått över i alla fall, skönt det. Ska börja laga mat om ett tag, väntar på att Per ska komma hem och sen kommer pappa över också. Köttfärslimpa med potatis och sås blir det. Funderade även på att göra en blåbärspaj till ikväll. Hittade ett recept på Icas hemsida som verkade smarrigt.

Funderar på bilen också... Jag vet inte! Jag vill hellre lägga pengarna på nåt roligare, faktiskt.

Funderar på att åka till Singö några dagar också. Vet inte om jag och Per ska åka dit nu i veckan några dagar, eller så kanske jag åker nästa vecka istället. Det här är Pers sista semestervecka, jag har nästa vecka också.

Vad ska man hitta på sista semesterveckan tillsammans?

Känns inte som jag vet nånting just nu.
Det hade ju underlättat om det kunde vara bra väder åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback