Städning och smyckestillverkning.

Idag måste jag säga att jag har fått en hel del gjort! Steg upp klockan 9.30, trots att jag är ledig! Dammsög hela lägenheten, torkade alla golven och torkade av alla hyllor. Fixade disken och gjorde rent i köket också.

Sen kom Johanna hit och vi har suttit och gjort smycken hela eftermiddagen. Eller det va mest syrran som gjorde dom, jag talade om hur det skulle se ut. :) Det va till mig vi gjorde, och riktigt fina blev dom. Mamma va också här och pysslade med lite allt möjligt.

När dom gick hem så lagade jag mat. Efter det satte jag igång med att tvätta alla fönster både invändigt och utvändigt. Tog ett tag med tanke på våra stora glasdörrar och "glasväggar" ut mot balkongen. Lite otacksamt bara när solen skiner på dom för fullt direkt efter, syns ju knappt att man gjort rent dom. Men men, lite renare borde dom allt vara.

Har egentligen lite kvar att fixa här hemma. Rensa upp bland reklamen, städa skrivbordet och städa databordet. Sen är lägenheten bra fräsch! :) Men får se om jag orkar det sista idag, kanske får bli imorgon.

Imorgon är vi ett gäng tjejer som ska gå på restaurang för att fira Nettan som fyller år. Det ska bli kul. Två tjejer är kompisar från gamla handbollslaget som jag inte träffat på jättelänge, det blir kul att dom kommer.

image133
Mina smycken som Johanna har gjort.
Färgerna syns lite dåligt, dom är mycket snyggare i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: johanna

aa dom är asfina.
Ditt aprikosa halsband är klart så det ligger och väntar på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback