Träning.

Nu känner jag mig riktigt taggad att börja träna. Måste komma igång, bli piggare och få tillbaka energin och lusten. Det är illa, jag har verkligen blivit en riktig segis. Och man mår faktiskt bättre av träning, så är det ju.
Funderar på vilket alternativ som skulle vara bäst.

- Köpa träningskort på SATS.
- Köpa träningskort på Sport&Fitness.
- Köpa träningskort på Friskis&Svettis.

Hmm... Det lutar nog mest åt Friskis & Svettis. Såg att det finns både core, step och spinning där utöver dom olika gympapassen. Lite annat också faktiskt. Perfekt ju! Det dumma är att dom inte har så mycket pass på dagtid. Men varken Sats eller Fitness hade särskilt många pass på dagtid. Och Friskis har betydligt bättre priser. Kostar ju multum att träna på gym!! Jag vill kunna träna både dagtid och kvällstid (jobbar ju skift) och det är olika pass jag vill gå på, inte gym. Mycket roligare med gruppträning.
image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback