Ullared och magsjuk.

Direkt efter Tunisien-resan satte jag och Per oss i bilen och gasade ner till Ullared. Fick reda på att hans föräldrar va där med husbilen, och då blev jag ju så sugen... Så vi packade ihop lite saker och drog iväg. Ner till Ullared, hann kolla ca två timmar på Gekås samma dag. Sen sov vi en natt i husbilen med Eva och Leif. Fick middag i husbilen när vi kom, sen spelade vi yatzy allihopa kvällen lång. Dagen efter blev det en lång runda på Gekås, och sen hem med bilen igen. Så det blev två intensiva men roliga dagar. Ingen vila här inte, vad ska man med det till? Shoppade upp drygt en tusenlapp, hittade faktiskt en hel del kul. 3 klänningar, massa söta trosor, en tröja och så köpte vi massa bra och fina hem-saker.

Det mindre roliga va att jag åkte på magsjuka, eller vad det nu är. Det började lite i torsdags, blev mycket värrre i fredags och det är fortfarande inte bra... Mår jättekonstigt, det vill inte gå över, känner mig inge pigg alls.

Så dessvärre missade vi sommarfesten på Söderöra som är den här helgen. Väldigt tråkigt. Men det funkar inte att vara därute och festa när man mår såhär. Hoppas dom andra har kul. Det lär dom ju ha, sommarfesten är alltid toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback