Äntligen helg.

Så blev det fredag, tillslut. Det har vart en tung vecka. Hoppas på en bra helg nu.

Gröna Lund imorgon är det tänkt, heeela gänget. Ska bli kul faktiskt. Bara det är bra väder...

Längtar massor till midsommar. En hel helg med alla vännerna ute på Lasses landställe, Söderöra. Precis som alla andra midsomrar. Hehe. Den traditionen får aldrig brytas. Midsommar och Sommarfesten ute på Söderöra är två av sommarens höjdpunkter, alltid. Sola på bryggan, bada i havet, nattbad, grilla varje kväll, dricka massa gott, dansa natten lång på altanen. Man kan inte ha det bättre! Ge mig sommar nu!!

Akil förgyller dagarna på jobbet i alla fall. Här är några av dagens fina kommentarer om mig...
"En tjej som Therese blir aldrig singel"
"Titta vad vacker hon är"
"Therese är en riktig vän. Jag är jätteglad att jag har henne som vän. Hon är snäll, trevlig och hjälpsam. Vi ska sparka Zizzi så du blir våran teamleader istället"

Tack för dom fina orden Akil, du anar inte hur mycket det värmer.
Bara du inte slutar på fredag, då börjar jag fan gråta. I really like you. Du är bäst. Vem ska annars stå för underhållningen i våran grupp? Alla inhyrda personer kanske måste sluta på fredag, vi har inte fått svar från USA än om dom får vara kvar eller inte. Egentligen går deras kontrakt ut på fredag, om dom inte får förlängt eller får anställning hos oss. Snälla, vill inte att dom ska sluta. Idag slutade Cecilia i mitt team, astråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback