Syrran reser imorgon.

Syrran och Robin bokade en sista minuten igår. Dom åker imorgon till Zakynthos en vecka. Åhhh jag vill också. Jag och hjärtat har i alla fall också bestämt oss för att vi ska ta en sista minuten resa i sommar vi med. Får se vart det blir, till ett billigt land i alla fall så hela resan blir billig. Jag hoppas nog mest på att hitta nåt bra till Tunisien. Vill tillbaka dit och visa Per det tunisiska paradiset. Och där är det tokbilligt.

Hjärtat va så snäll igår. Han vet att jag har jättelite pengar den här månaden så när jag kom hem så fick jag 1000kr av han för att han tyckte synd om mig. Han hade satt över det på mitt konto. Söt han är. Bara för att han hade mycket mer pengar än jag. Snällast i världen.

image10
Jag i Tunisien förra året.

image11
Alla mina och mammas skoinköp i Tunisien. haha.

Kommentarer
Postat av: den resande :)

7 timmar och 20 minuter tills planet lyfter mot paradiset :):)
haha pappa trodde han skulle köra oss 4 på eftermiddagen, fick en liten chock när jag förklarade att det är ju ingen trafik på morgonen... :P
jag messar och berättar vad som sker..
btw, det är ingen dålig fästman du har skaffat dig ;)
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback