Dagens bästa!

(Konversation mellan mig och Savan idag på jobbet. Om att Akil har ringt, en jättegullig kille som slutade jobba hos oss för ett tag sen)

Savan till mig: - Akil ringde till mig igår, han hälsade till dig.
Jag: - Ahaaa, va kul!! Vad sa han?
Savan: - Han sa en sak till dig.
Jag: - Vaddå?
Savan: - Han frågade "Hur är det med Therese". Jag sa "Aaa, det är jättebra. Hon har klippt sig, hon är jättevacker. Hon ska åka till Egypten snart också."
Jag: *ler*  (tänker: Alltid lika gullig)
Savan: - Vet du vad han sa sen då?
Jag: - Nej.
Savan: - "Säg till Therese att om hon skiljer sig så står jag först i kön!"
*skratt*
Bla bla bla. Vi pratar vidare. Efter några meningar säger Savan:
Savan: - Vet du vad jag svarade?
Jag: - Nää.
Savan: - Håll käften, jag står först i kön!
*SKRATT*

Haha, kunde inte sluta skratta på jättelänge.
Kanske inte verkar roligt nu, men då lät det jäkligt kul!
Dom är mina änglar, dom där två. :)

Synd att Akil har slutat, jag saknar honom. Tuuur att jag har Savan kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback