Shit va svårt.

Jag är verkligen inne på att permanenta håret nu. STORA lockar förstås, mer som vågigt. Jag kanske ska göra det imorgon, har tänkt åka och kolla upp priser och sånt. Har dom tid under dagen så kanske jag gör det... Men shit va svårt jag har att bestämma mig. Jag är helt förälskad i Victoria Beckhams frisyr också, som jag skrev om i inlägget innan. Men troligtvis lite längre modell än hennes skulle det i så fall bli. Mer som en page fast lite kortare i bak. Så jäkla snyggt om man passar i det! Varannan sekund vill jag klippa så, och varannan så vill jag ha kvar mitt långa svall. Tänk hur länge jag har sparat det! Och tänk vad snyggt med långt och lockigt hår. Jösses vad jag tjatar om detta. Jag har sån beslutsångest. Tror jag har pratat flera timmar tolalt om det här med Per igår och idag. Men hur ska jag kunna avgöra själv? Och mitt hår är verkligen heligt, det får inte bli fult. Nånting vill jag göra med det, det börjar bli dags.

image227
Jag i lockigt hår innan Savans bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback