Feber.

Åhhh, så typiskt! Varför just nu?? Jo, just för att imorgon ska jag och hjärtat åka på en Helsingfors-kryssning och på lördag fyller jag år. Just därför! Jag blir fan alltid sjuk när det är nåt speciellt.

Har känt mig krasslig i två dagar och så idag när jag kollade tempen efter jobbet så hade jag 39 grader! Förstår varför man inte riktigt va på topp... Flera stycken påpekade på jobbet att jag såg alldeles blek ut, och jag kände mig inge pigg alls. Har troligtvis jobbat hela dagen med feber. Aja, imorn ska jag va hemma i alla fall.

Hoppas verkligen att det blir bättre under morgondagen för på kvällen sen så åker vi ju. Har verkligen sett fram emot den här kryssningen. Vi ska ju ha en jättemysig och rolig kärlekskryssning, bara vi två. Lyxa till det lite också för jag fyller ju år. :) Det blir en halvdag i Finland också, det blir trevligt för Per har aldrig vart där.

Kommentarer
Postat av: j

stackars syster då!
Wiie, imorn är det lön och det innebär middag ute plus bio :):)

2007-10-25 @ 22:05:02
Postat av: Therese

Vi ska äta viking-buffe ikväll vi, sitta jättelänge och njuta så man orkar efterrätterna också. Sen blir det massa goda drickar. Spela också. Och kolla taxfree. Ska bli skitkul att åka båt, va så länge sen... :)

2007-10-26 @ 09:46:12
Postat av: j

aa båt e det bästa! Choklasmoussen, brieost och oxfilé mums!
Ha så kul!

2007-10-26 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback