Lite mindre feber idag.

Mår lite bättre idag. Hade bara 38 graders feber senast jag kollade. Känner mig rätt så pigg i alla fall. Hoppas bara att det fortsätter gå åt rätt håll. Huvudvärken verkar dessvärre svårare att bli av med.

Men men, jag är så himla laddad för kryssningen så det känns rätt bra ändå. ;)

Ser verkligen fram emot allt. Massa underbar tid med min älskling, massa god mat, massa goda drinkar, handla på taxfree, spela på båten, dansa, mysa, bada bubbelpool och basta, en dag i Helsingfors... Det blir skitkul. Det bästa av allt är att göra detta med älsklingen, vi har alltid så himla kul när vi gör saker. Sen så fyller jag ju år imorgon också, vem vet, det kanske blir nå andra glada överraskningar som jag inte vet om än!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback