Pers födelsedag?

Per fyller år på lördag! 25 år!! Shit, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ge han den här gången... Blir ju lite svårt att toppa det jag gav förra året, en resa till Island. Sånna resurser finns inte riktigt nu. Vi har i för sig bokat en kärleks-kryssning som skulle vara våran present till varandra, men eftersom vi är hemma på hans födelsedag måste jag ju ge han nånting.. (På min födelsedag om ca 3 veckor är vi på kryssningen). I have no idea.. Jag som alltid brukar ha bra ideér.

Förslag någon?

Kommentarer
Postat av: jo

det har kommit en ny öl med smak av kaffe, kola och citrus tror jag, en sån kan han
ju få och testa, endast 16 kr tror jag det var..

2007-10-02 @ 19:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback