Söndag.

Idag blev det nästan en heldag med hjärtat, Johanna och Robin.

Först va vi i Sigtuna och åt sallad på Valvet. Traskade runt lite där i det fina vädret. Åkte runt och kollade på lyxiga hus. Man kan väl få drömma lite om hur man ska ha det när man blir stor!? :)

Vidare hemåt. Medan Robin skulle hem och kika fotboll så hängde Johanna med mig och Per till Coop för att storhandla.

Efter handlingen bjöd vi Johanna och Robin på middag, fattiga riddare.

Imorgon är jag ledig. Känns som hundra år sen. Massa skönt!! Först blir det att leta present till hjärtat som faktiskt fyller 25 på lördag! Sen på kvällen är det Takida-konsert!! Det ska bli skitkul! Många vänner som ska med också. :)

Jag har även skaffat facebook idag, bara så ni vet. Okej, jag veeet att jag är sen. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Åsa

valvet är bäst ju :)

Postat av: Therese

Mmm, visst är det! :)

2007-10-01 @ 16:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback