Morotskaka.

När jag och hjärtat satt och kollade på Du är vad du äter igår kväll bestämde vi oss för att baka en morotskaka. Hehe, lite ironiskt kanske. Går skitfort när man hjälps åt. Han fixar morötterna, jag gör resten av smeten. Sen får han blanda ihop glasyren, och jag lägger på den. Teamwork på hög nivå!

Idag har jag ätit morotskaka till frukost, potatisochlök-soppa till lunch och nu senast morotskaka till mellanmål. Onyttigt? Äh vaddå... Ska laga nåt smarrigt till middag snart! Riktig mat!

Håll utkik efter dagens kap, jag ska visa er lite senare! :)


Kommentarer
Postat av: J

jag har gjort creme bruleé nu :)

Postat av: Therese

Gott!

2008-08-13 @ 08:45:19
URL: http://thereselindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback