Mot nya utmaningar!

Idag var sista dagen för mig som vanlig operatör. Jag lämnar 1888 och Zizzis team bakom mig, känns lite sorgligt men det är det här jag har kämpat för! Nya utmaningar, mer ansvar, roligare arbetsuppgifter. Det känns som en helt ny värld, men det är ju faktiskt samma företag! På måndag flyttar jag upp en våning, och börjar som teamledare på Riata. Ny tjänst, nya uppgifter, ny produkt, nya arbetskamrater, ny chef. Allt är verkligen nytt, men det ska bli skitkul och spännande. Det blir minst sagt en utmaning, men jag ska klara det! :)

Jag frågade några teamleader-vänner på jobbet om tips och råd inför min nya tjänst. Detta var några grejer som dom sa:

- Va dig själv.
- Va hård/bestämd.
- Låt ingen köra över dig.
- Stressa inte, försök inte att göra allting själv.
- Va rättvis.
- Blanda aldrig in känslor i jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback