2008.

Jag vet, toklänge sen jag skrev här. Känner mig inte alltför glad, och om jag inte har nåt roligt att skriva så känns det bättre att låta bli.

Jag ska i alla fall bjuda på en resumé av 2008. Har suttit och tittat på massa bilder från hela året, shit vilket bra år det har varit! Tyvärr slutar det rätt tråkigt, de sista veckorna nu, får se hur 2009 blir. Vågar inte tro att det blir bättre än 2008.

Januari:
Nyårsfest 07/08 hos Elin.
Jag och Per va på R.E.A, show och middag.

 

Februari:
En mysig alla hjärtans dag.
Per började spela innebandy igen.
Firmafest.

   

Mars:
En kul utekväll på Patricia.
Jag började spela handboll igen, vi startade upp ett nytt damlag i BSK.
Våran förlovningsdag.

     

April:
En kul tjejmiddag med utgång efteråt.
Första matchen med nya handbollslaget, sommarserien.

   

Maj:
Massa grillande på balkongen, många fina kvällar.
Nettans inflyttningsfest.

     
   

Juni:
Felicias dop.
Paradisfest.
Fick ögoninflammation.

   

Juli:
Gick på flera intevjuer, fick en ny tjänst som teamleader!
La klinkers ute på balkongen.
Fixade fint med massa blommor på balkongen.
Semester! Massa underbara sommardagar hemma. Lycka!
Båttur med lasses båt, ett måste varje sommar!
Hade egen mysig kräftskiva, jag och Per.
En snabb visit i Ullared.
Rättvik, hälsade på Jessica.

   
     

Augusti:
Alanya med Per, Johanna och Robin.
Tog massa fina fotografbilder.
Kryssning med Johanna och Robin.
Kräftskiva hos Veronica.
Nettans födelsedagsfest.
Gjorde massa plankstek hemma på helgerna.
Fick punka på bilen.
Plockade svamp med pappa.

   
   
   

September:
Började min nya tjänst som teamleader!
Köpte ny platt-tv.
Syrran köpte hund, söta Mike.
Mera kräftmys.

 

Oktober:
Pacemakern fyllde 50 år, jubileumsvecka på jobbet och stor fest.
Hem och Villa-mässan, roligaste mässan.
Färgade håret lite mörkare.
Leas dop.
Mysig tjejkväll med dom bästa.
Nettan och Micke hade inflyttningsfest.
Jag fyllde 23 och Per 26, födelsedagsfest hemma.
Första seriematchen med BSK.

   
   
   

November:
Noppan och Carlotas fest.
Wallmans med jobbet.
Biff & Bowling med Pers föräldrar och syster.
Thailand med Per, Johanna, Robin och pappa.

   
  

December:
Thailand..

   
   
   

Kommentarer
Postat av: Åsa

Måste säga att du verkar ha haft ett kanonår! Och du är himla vacker på alla bilderna :D Hoppas att det inte är något allvarligt med hur du känner dig gumman. Önskar dig och Per ett Gott nytt år! Kramar Åsa

Postat av: Eddie

Hej på dig!

Ser man på,hade ingen aning att du bloggade,det var riktikt kul att läsa din blogg.Vart lite orolig när man kom till slutet,hoppas det är inget allvarligt.

Kram från din förra kollega numera teamleader på coca-cola.

2008-12-30 @ 20:16:58
Postat av: Therese

Haha, HEJ EDDIE!! :) Hur har du hittat hit? Fan va kul. Jag skriver inte så mycket här längre, men det kanske blir ändring på det, man vet aldrig. :) Du behöver inte vara orolig för "slutet", det ordnar sig. ;) Jag hörde av Rossana att du fick jobbet på Coca Cola, grattis!! Va kul! Vi får höras på mailen, en liten uppdatering om vad som hänt. Hehe. Kul att du skrev här! :) Kram!

2008-12-30 @ 23:17:13
URL: http://thereselindberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback