Alla Hjärtans Dag.

image445

Dessa blommor fick jag av Per idag och här står han och lagar mys-middag till mig. :)

Jag har förstått hur lyckligt lottad jag är. Jag har faktiskt världens underbaraste pojkvän. Det ni! (Sorry alla andra killar..) Varje dag imponeras jag av hur han kan vara så positiv och glad jämt. Han säger "jag älskar dig" massa gånger varje dag, kommer alltid hem med ett leende på läpparna och ropar "hej älskling" i dörren. Ni kan inte förstå hur snäll och underbar han är. Skickar fortfarande söta sms nästan varje dag, trots att vi har varit tillsammans i 5½ år nu... :) Men det bästa av allt, det är att vi alltid har så jäkla roligt ihop! Jag visar nog inte tillräckligt mycket hur mycket jag älskar honom, jag måste bättra mig på det. För han är verkligen otrolig. Han är mitt allt! Bäst i världen.

Kommentarer
Postat av: Åsa

awweeew. vad sött :)
bra alla

Postat av: Åsa

bra alla hjärtans dag ska det stå, men det föll väl bort i internetrymden

2008-02-14 @ 20:04:48
URL: http://asalinnea.blogg.se
Postat av: mamma

va gulligt !

2008-02-15 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback