Ny favorit.

Jag är så glad. Jag har hittat nåt nyttigt som är galet gott! :) Perfekt både som mellanmål och frukost. Jag har verkligen försökt hitta nåt nyttigt och bra som också är gott, som är lätt att ta när man är hungrig eller sugen på nåt hemma. Det är faktiskt inte så lätt att hitta bra alternativ när man är hungrig eller sugen, oftast dras man till något onyttigt. Men nu har jag hittat något som funkar utmärkt för mig. Jag pratar om Keso mini (1,5% fett) och Leksands knäcke (100% fullkorn, inget tillsatt socker). Inget smör alltså, bara keso och hårt bröd.
Hur gott som hellst!! :) Extra bra blir det förstås med lite grönsaker till.

image407     image408

Kommentarer
Postat av: E L L E

keso är väldigt gott:)

Postat av: Åsa

prova keso med cashewnötter. sjukt gott, bra mellanmål och mycket energi :) trevlig helg. puss

2008-02-08 @ 23:40:17
URL: http://asalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback