Drömkjolen.

Helt otroligt! Den där söta kjolen som jag skrev om i förra inlägget... (Den blågrå med svarta knappar) Idag hittade jag en väldigt snarlik kjol fast mycket finare på MQ! Känns helt skumt att jag råkade hitta en kjol idag som är väldigt lik den jag dök på igår och fastnade för på Topshops hemsida. Hade ingen aning om att MQ hade en liknande modell. Dessutom fann jag den när jag hade som värst panik över vad jag ska ha på firmafesten imorgon... Ödet?

Åh, jag älskar verkligen den här. Hög midja, skärp, fluffigt upptill, svarta knappar i fram, fina stora fickor, underbar färg, perfekt längd och härligt material. Ja, det är nog min drömkjol just nu! :) Så jäkla nöjd! Visst, jag har nyss köpt två andra superfina kjolar, men den här slår allt. Min bästa kjol nånsin. Lite lustigt att jag har köpt tre fantastiska kjolar inom en vecka, har inte köpt nån kjol innan på väääldigt länge. Tror jag är lite småförtjust i kjolar med hög midja för tillfället... :)

Här nedanför ser ni nya kjolen och den outfit jag tänker ha imorgon på firmafesten.

image392

Kommentarer
Postat av: mamma

va snygg du är !

2008-02-01 @ 13:27:11
Postat av: Therese

Tack :)

Postat av: Åsa

ha så skoj i den fina kjolen :)

2008-02-02 @ 08:55:13
URL: http://asalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback