Handbolls-lördag.

Handbolls-EM är igång och det är ju underbart! Äntligen nåt KUL att se på tvn.

Hoppas bara för min skull att det kommer gå bättre för Sverige än för Kroatien nu i EM, annars kommer jag få problem med några grabbar på jobbet. Hehe.

Avskedsfest för Veronica ikväll, utgång på GM. Skulle gärna gå, men plånboken säger emot. Är verkligen helt pank nu. Det är januari och tre dagar kvar till lön, ingen bra kombination. Dessutom va jag ju ute igår och spenderade pengar... Visst kan man gå ändå utan att göra av med pengar, men jag känner inte riktigt för det. Är rätt trött efter utgången igår också. Synd bara för Veronicas skull.

Men jag får ju se Sveriges match istället. 20.15 mot Frankrike. Jag och Per ska ha myskväll med handboll och massa gott till. Det blir kul det med. Håller på med maten tillsammans nu. Fin lördagsmat ska det bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback