Jäklar så svårt.

Vinterfest med jobbet på fredag, vad sjutton ska jag ha på mig? No idea. Våra firmafester är ju inte direkt små heller (ca 700 pers och väldigt påkostade) så det känns rätt viktigt att ha nåt bra. Temat är Studio 54 (70-tal)... Har kollat runt som en galning i affärer sista tiden men hittar absolut ingen klänning som kan passa. Alla andra tjejer verkar ska ha något med glitter/paljetter eller struntar i temat. Om jag ska ha något med glitter/paljetter så blir det ett paljettlinne i guld och en svart kort kjol. Men det känns inge kul alls, jag vill ha nåt JAG gillar! Så jag funderar på att göra som många andra, dissa temat. I så fall vet jag inte alls vad jag ska ha, kanske nån av mina nya kjolar! Vill ju egentligen ha nån kjol med hög midja eller någon fin klänning. Så det blir väl kanske så. No paljett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback