La Redoute

Idag kom vår/sommar-katalogen från La Redoute. Hittade faktiskt bara en enda sak som jag riktigt fastnade för. Klänningen nedanför är fantastisk tycker jag, trots att jag egentligen inte alls gillar långklänningar. Färgerna är verkligen jag och kombinationen är underbar. Älskar blandningen brunt/orange/gult. Skulle nog beställa den om jag inte vore så osäker på storleken (36 är minsta de har..) Superfin i alla fall! Jag vill ha! Tänk att glida runt i den här i Thailand...

image387
Lång klänning med volanger i bomullsvoile. 389kr.

Kollade vidare på La Redoutes hemsida och hittade två fina saker till...

image388
Tunika/klänning i mönstrad satin. 339kr.

image389
Brun kjol i sidencrepe. 189kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback