Torsdags-lyx.

Idag har jag verkligen fått känna på lyx! Har fått massage två gånger på en dag. Fick även middagen lagad och serverad, hur bra är inte det? Lovely.

Först på jobbet så masserade Savan mig, typ det skönaste som finns i slutet av dagen när man har suttit vid ett mikroskop i 8 timmar och stelnat ihop. Sen hemma så lagade Per middag till mig, medan jag bara satt vid datorn. Hemmagjort potatismos, fiskpinnar och remouladsås. Efter maten tog vi ett mysigt bad och därefter kom dagens bästa. Fick massage i typ 25 minuter av min älskling. Världens snällaste.

Nu ska jag nog klara av en arbetsdag till efter detta. :)

Kommentarer
Postat av: maria

Oj, vad skönt :)

Postat av: Åsa

vissa har det bra märker jag :)

2008-01-03 @ 21:23:51
URL: http://asalinnea.blogg.se
Postat av: j

haha vilken lyxmat han gjorde, slog på stort liksom! :)

2008-01-03 @ 21:53:03
Postat av: Therese

Mmmm :)

2008-01-04 @ 17:45:19
URL: http://thereselindberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback