Underbara kjolar.

Idag är min bästa kjoldag nånsin. Jag och hjärtat va i stan för att vaccinera oss (andra sprutan mot hepatit A), men efter det så var shopping på Götgatan inplanerat. Det va ett bra drag, för jag hittade två fantastiska kjolar. Har letat jättelänge efter fina kjolar med hög midja, men har aldrig hittat nån riktigt bra. Alltid fel längd eller konstig passform. Men inte idag, för nu hittade jag två superfina. :) Den ena är från American Apparel, en affär som jag verkligen ändrade uppfattning om idag. Jag har aldrig hittat nåt som jag riktigt gillat där förut, men idag fanns jättemycket kul. Och H&M kan man alltid lita på!

image385
Svart kjol från American Apparel.

image386
Grå kjol från H&M Divided.

Kommentarer
Postat av: mamma

jättesnygga !

2008-01-27 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback