Varför så jobbigt?

Det är onsdag och jag borde träna ikväll. Jag hade ju bestämt mig för att börja hårdträna den här veckan. Men hittills har det gått skit, jag har inte orkat. Eftersom jag började veckan rätt katastrofartat med att sova 4 timmar i söndags och sen 6 timmar i måndags, så har jag vart helt slut. Och det hänger i, men igår sov jag mer. Så nu har två dagar gått utan träning, alltså borde jag verkligen träna idag. Men bläää, jag har inte lust ett dugg. Tänk vad härligt att istället ha en heeel kväll hemma med Per. Laga mat tillsammans och sen göra precis vad man vill, hela kvällen. Ta det lugnt och försöka komma ikapp. Vad säger ni? Svårt val. Jag får så jäkla dåligt samvete när jag inte tränar. Men samtidigt, hur stor skillnad gör just den här träningen!? :)

Ahhh jag vet inte. Dumma samvete.

I för sig kan man säga att jag redan har tränat idag. Har ju dansat salsa 1 timme idag på friskvårdstimmen på jobbet. Det kan väl räknas som dagens träning?


image379

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback