Sista dan.

En enda arbetsdag kvar nu. Fredag, vi ska få sluta ca klockan 13 har cheferna lovat. Jag tror man kan stå ut nästan. :) Idag blev vi bjudna på lunch och glass på jobbet också, för att vi jobbat så bra. 

Vad ska man göra av semestern? Inte lätt alltså.

1. Sista Minuten (tokdyrt men underbart) till Bulgarien en vecka.
2. Weekend till London 4 dagar, shopping och sevärdheter.
3. Stanna i Sverige, spara dessa utlands-tusenlappar och hitta på diverse trevliga roliga utflykter här istället.

Om man kunde vara säker på sol här hemma, så kan jag gott och väl tänka mig att stanna i Sverige och hitta på massa skoj saker här. Problemet är det svenska jävla vädret som man inte kan lita en sekund på!!!

Jag vill inte vara ledig 4 veckor utan att få sol och sommarvärme.

What to do? Det är frågan. Åker ju trots allt till Thailand i november...

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag skulle rösta på nummer 2 :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback